About Me

My photo
kedah, alor setar, Malaysia
simple jer.. sk wana pink, htm, putih or merah..just call me aten..just simple person..

Muhamad Noor Khairul Ridzuwan n Nurul Fatin


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday 21 June 2011

citer lama la....

wei nk cita kat cnie..tp sedey laa coz klau ingt2 blkk...tp kn gak 2lis kat cnie..event saia lega dpt luah kat cnie..hmm
dlu ingt la time sek...ya allah mcm2 la yg jd kat saia...time spm lak 2..ala bsa ar cnta monyet..owng kata x kekal..huhu..
ishh saia plng pntng klau orng sk men trk tali nie..kita tau la dia da rupa da peljrn..dia nsem.dia mmg ckp pakej..klau orng tgk mst kenan kat dia..perhhh 1st aku tgk pun trus caiq..tp aku nie pnh ngn sft ego..xdak nk taruh2 ht nie..huhu
tp knapa tiap2 kali aku jumpa dia mst jntng mcm nk tcabutt daa..adoiiyaii masakkk...tp saia tau dia bkn untuk saia..jauh la nk serius ngn dia..
tp lama kelamaan dia makin rpt lakk ngn saia..hahaah hr date ngn dia kat library 2..hmm..slalu gak ar msg ngn dia...omg...adakah dia ada prsn kat saia gak..???perhh mmg xleh lp ar time dlu ngn dia..dia pun lyn aku mcm da prsn gak ar ngn aku..aku pun mula ar prsn..ahahha..tp korang nk tau x..dia lyn saia mcm kapel la..serius xbohong..tiap kali raya mst mai rumah saia jmpa mama ngn abh..apa suma 2...tp saia xbrani nk luah kat dia..hmm yg sedih nya kn skunk dia dh kawen ngn owng len...aku frust mnongeng laaa...mmg dia jht kn bt kt saia cmnie...bg hrpn palsu kat saia.........klau dia xsk saia napa dia lyyn saia smpai mai rumah...time 2 hancur suma prsn saia bila dpt tau dia nk kawen siap boh dlm fb..skt nya hati..bnyk hr gak ar nk lp dia 2..mmmg sngal kan laki 2...yg plng xbole lp 2 dia kawen amk tarikh brthdy saia la...arghhhhhhh....sakittt...time brthdy mst tingat dia ...hmm..skt jntng aku...bnyk2 tarikh bole amk tarikh brthdy aku..adoyaiii..dunia2...bole dia men prsn saia..saia mmg xkn maaf dia...dh bopa pompuan la dia men prsn...hmm..sblom dia nk kawen 2..dia besa tnya kat saia psl prsn saia kat dia...tpp 2 la last msg dia...hmmmungkin xdak jodoh la ngn dia...tp kn smpai skunk saia msh blom maaf dia...coz dia bt saia xcaiya kat laki...smpai skunk nie saia msh blom jumpa orng yg btoi cyg saia.....

psanan bt laki kat luar sna: jgn la men prsn hawa..coz km nie pun da gak prsn..ingt la setiap yg kita bt kt mk bumi nie mst akn kna blk kt kita nanti...x rinie ,besok xpun tulat...akn kena gak ar..

No comments:

Post a Comment