About Me

My photo
kedah, alor setar, Malaysia
simple jer.. sk wana pink, htm, putih or merah..just call me aten..just simple person..

Muhamad Noor Khairul Ridzuwan n Nurul Fatin


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, 12 May 2011

cyg kamoo

adoi skali lg jiwang hahaah lyn jap..hmm aten nk tanya korang nie ..korang nie mst penah bcinta kn..bohong la klau ckp xnah cinta..hihihi
nie aten nk cita kat korang nie sal kisah aten nie.. kisah pa CINTA...malu la..korang bc jgn gelak ekk...
cmnie aten pun pngh cinta gak cm korang..hihi tp kisah aten sedeh ckt la coz bnyk pihak yg xbopa stuju..mungkin jauh or jrk umo..hmm no komen..dia cyg sngt kat aten .aten pun cyg dia jgk. klau xmsg saqi mst xleh ddk..hihi.. dia baik sngt kat aten..nk tahu  nape aten leh cinta kt dia n cyg kat dia coz dia sabar ngn prngai aten .. ingt dlu2 time dia nk ngorat aten..perh sabar nya dia msg ngn aten..aten mcm la korang xtau ego tggi ckt..klau boy yg xthn mst  tggl aten mcm skunk nie.haaahaa 2 la sapa swuh ego sngt..??tp aten respect dia.dia xpenah jemu layn aten msg aten hr2.dia tau aten xsk kat dia .tp dia mmg muka xmalu pun slalu dok kcau aten..hahaha sori klau dia tebc jgn terasa k..hihihi..korang tau x aten dh jth cinta ngn dia tanpa sedar..ish2...2 la dlu jual mhl ngt tgk skunk nie ko yg gila byg aten..hahahaaaa....walaupun aten nie bnyk keranah tp dia cool ja..hihih 2 yg bt aten cyg kt dia n xmau tggl dia..dia ada bila aten susah n senang..tp 1 dia nie xpndai pujuk aten bila aten majukk.hahaha lawak la bila dia tgk aten majuk mst dia gelabah nk pujuk cmna..pd hal dia xtau yg aten dok gelak dlm ht..hihi nakal kn aten..besa la nk dpt phtn dia..coz nie la 1st love aten..ish malu la..:) sblom nie aten xnah cinta dia la bt ht aten tbuka untuk cinta nie..b ...bby cy b...hnya untk b..kui3..jiwang sat noh..
hbngn km mst da mslh jgk hujung2,,adoiiiiiiiiii..besa la 2 mungkin Tuhan nk uji km kowt..sblom aku kapel ngn dia ,,aten dh jangka mst bnda cmnie akn berlaku...Ya Allah kali nie dugaan lagi berat yg dtng kt km..aten teyak seminggu kowt abish lbm2mata..qasa lmh ja bdn nie..hnya kwn aku ja tau mslh nie linda edora shbt blk aku..dia la bnyk bg nsht kat aku..mmm kuat ckt la smngt aku..qasa time 2 hdop aku  xbermakna bg aku..

last dia cll aten .dia ckp dia cyg aten..dia xkn tggl aten..walaucmna pun aten ttp untk dia..dia mntk maaf bnyk kat aten coz dia bt cm2..hmm aten xnk la gtau kat cnie mslh apa ..besa la 2..sp swuh cinta tgk kn dh merana,,adoiiiiiiiiiiiii,,,dia snggup bt pa ja untuk aten..aten tau suma 2..

i nk u tau i ttp cyg u walaupun kta xdak jodoh untk bersama...i rindu u...tp i tau kita mungkin xdpt hdop bsama cm dlu..xleh kuaq lepak2 dh cm dlu..kini hanya tinggal kenangan...i ttp simpan kenangan kita bersama walaupun satu hr t i ngn orng len..u ttp ada dihati i..

skunk nie pun aten xtau apa status hbngn km .......aten dh bnyk bt owng tlukaaa..aten mntk maaf kpd siapa2 yg skt hati  ...

aten hnya mampu berserah kat Tuhan,,hanya Dia ja yng tau yg na bek untuk aten..aten pasrah dgn sgala2 yg berlaku kat aten nie..klau dia untuk aten dkt la ngn aten..klau dia bkn untuk aten jauh kan lah aten dr dia..KerNa aten xnk  t aten yg terluka coz terlalu CAYANG  kt dia..

YA ALLAH KUATKAN LAH HT HMABAMU INI TABAHKANLAH HT KU INI...JIKA INI DUGAAN YG KAU BERIKAN KAU KUATKANLAH HT KU UNTUK JALANI KHDUPAN YG AKN DTNG.......AMINN...

2 comments:

  1. aku x penah becinte lahh. haha :D menyukai ade lahh tapi tepok sblh tgn je. :(

    ReplyDelete
  2. ALooo cdey nya..ain kna bran la..bwu la rock..xdak yg mustahil kat dunnia nie..so ain kna bran k...caiyok2

    ReplyDelete